?

Log in

No account? Create an account
Scene Enough [entries|friends|calendar]
your_so_scene

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[10 Aug 2004|02:46pm]

ivorybloodkills
[ mood | ill ]

 

App.Collapse )

0011 Pousser me une fleur?

[06 Aug 2004|10:41pm]

cicatriz_esp_
My App.Collapse )
0012 Pousser me une fleur?

application of a nation [06 Aug 2004|01:39am]

talkispoison
yeah what a life ya know

Read more...Collapse )
0031 Pousser me une fleur?

[04 Aug 2004|12:33pm]

battle_fahrenzy
[x] Name: Patrick Edward Price
[x] Age: six-teen
[x] Location: Brandon, Fl.
[x] Top 5 favorite bands: Neutral Milk Hotel, Bleeding Through, Ladytron, Cursive, Bullets over Broadway
[x] What is it that makes you so "scene": That I don't care about anything nor anyone and do my own shit.
[x] Last show you've been to:Underoath/eighteen visions/fear before the march of flames.
[x] Do you belong to Friendster, Lipstickparty, and/or Myspace:Myspace, youlovemydear@yahoo.com
[x] Post atleast 4 pictures of yourself:


This is what I see when you walk away.Collapse )
0014 Pousser me une fleur?

stamped [29 Jul 2004|03:27am]

xitsallafacadex

Beware.... TONS of pics behind this mother fucker!


 


You don't need a doctor hunny, you need a mortician baby.Collapse )

001 Pousser me une fleur?

newbee [29 Jul 2004|12:22am]

bintibabe
[ mood | bored ]

[x]Application[x]

[x] Name:Brittany
[x] Age:17
[x] Location:West Palm Beach, FL.
[x] Top 5 favorite bands:Converge, The Locust, Norma Jean, Bury Your Dead, and The Deftones.
[x] What is it that makes you so "scene":The fact that half of my wardrobe consists of hXc band shirts.
[x] Last show you've been to:Himsa, Remembering Never, and As I Lay Dying.
[x] Do you belong to Friendster, Lipstickparty, and/or Myspace:Yes, I'm on Lipstickparty(takeme2th3stars), and Myspace(brittXcore[that's a joke]).
[x] Post atleast 4 pictures of yourself:
that's my hair, I just dyed it.

007 Pousser me une fleur?

Bloody noses, what great fun... [28 Jul 2004|10:02pm]

fromhereonin
[ mood | accomplished ]

heresCollapse )

my friend Matt got better pictures. sorry mine were so crappy.

002 Pousser me une fleur?

[28 Jul 2004|02:34pm]
ambulance_____

stamped [27 Jul 2004|10:43pm]

xitsallafacadex

Yeah, so I didn't sleep. This is me in the morning after I played with my make-up.


 


Sugar, I'd come over but your coffee tastes like the clap.Collapse )

Pousser me une fleur?

doing the 'scene' thing and applying.. [28 Jul 2004|12:57am]

fuckyouimamie
but the past ain't through with usCollapse )
0026 Pousser me une fleur?

[27 Jul 2004|01:45am]

youpreservewell
such a devious expression! love it!
Pousser me une fleur?

[24 Jul 2004|01:26pm]

imarobot4848
app.Collapse )
009 Pousser me une fleur?

.stamped. [22 Jul 2004|04:53pm]

skindiver
[ mood | ..hee heee.. ]

Punch A Scenester For Hardcore Day!

at the next show you go to, punch em out!

fashioncore kids get you 10 points if you smear their make-up on their sweet atreyu shirt.
20 points if you beat and choke them with their white belt they bought from Hot Topic

punks get you 5 points .. if they have a mohawk, grab onto that shit and don't let go! hit them while their "skanking" for triple points!

hardcore kids get ya no points because you won't win.

sXe kids with an X on their hands : give em a damn good whalloping!! they're sooo asking to get hit with that electrical tape on their hands. they give you 15 points if you win.

vegans: hahahaha!!!

just start an fucking riot!!

have fun kiddies.

OH YEAH!! anyone wearing a HATEBREED shirt is double points!

001 Pousser me une fleur?

[21 Jul 2004|01:32pm]

ex_saveyourl13
x]Application[x]

[x] Name: Amber Ford
[x] Age: 15
[x] Location: Pikeville, KY
[x] Top 6 favorite bands: Guttermouth / Mustard Plug / Agianst All Authority / Me First And The Gimme Gimmes / Walls of Jericho / Floggin Molly
[x] What is it that makes you so "scene": I don't know, But when i do go to concerts i either mosh or skank. So i guess that makes me a little bit scene?
[x] Last show you've been to: That concert in the park thing in Pikeville
[x] Do you belong to Friendster, Lipstickparty, and/or Myspace: Nope
[x] Post atleast 4 pictures of yourself: My scanner dose not work
L
0010 Pousser me une fleur?

Application [20 Jul 2004|06:25pm]

skindiver
[ mood | feeling shitty again ]

[x]Application[x]

[x] Name: Dan
[x] Age: 19
[x] Location: Palmer, Alaska

[x] Top 5 favorite bands: December Aeternalis, Set Ablaze, American Nightmare/Give Up The Ghost, The Nine Orders Of Angels, Swear To God

[x] What is it that makes you so "scene": being scene is a fucking joke.. Make-up has no place in hardcore.

[x] Last show you've been to: aside from the one my band played friday, The Forensics. living in Alaska is makes it hard to see sweet bands.. i've seen ZZ Top, Tool, The Turtles, Everclear (met art alexakis), Anatomy of a Ghost (John Gourley was my buddy before he left for portland to re-form AOAG.. im miss his emo band Ben Hates Me), The Forensics, Ani DiFranco, The Coachwhips !!!

[x] Do you belong to Friendster, Lipstickparty, and/or Myspace: Myspace, ooh yeah.
[x] Post atleast 4 pictures of yourself:





0025 Pousser me une fleur?

stamped [19 Jul 2004|01:40pm]

______downtown
hey everyone this is girlonyourarm . just letting everyone know that i changed my journal.
Pousser me une fleur?

Application [11 Jul 2004|03:39pm]

xlivexfashionx
[ mood | content ]

Thupper TheneCollapse )

008 Pousser me une fleur?

Your_so_Scene on Hiatus!? [17 Jul 2004|10:11pm]

xemosexualx
[ mood | contemplative ]

Hi all...It's your Mod Matt, if anyone would like to be co-Mod, please comment, and leave a reason why you should be Co-Mod. If no one decides to try their luck at Co-Mod, then You_So_Scene will be on Hiatus. So please get to commenting

0012 Pousser me une fleur?

new [05 Jul 2004|03:02pm]

crescent_fire

this isCollapse )

005 Pousser me une fleur?

[30 Jun 2004|06:14pm]

dynamitegirlx
she'll fuck you just for the taste.Collapse )
0011 Pousser me une fleur?

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]